Shop Mobile More Submit  Join Login
Children's Week by loezzy Children's Week by loezzy
It's a collage made from WoW screenshots.

All the places my lvl 70 nelf huntard took the his orphan-for-the-day Dornaa. (the little draenei in the middle) All the magical things he showed her. :giggle:

'Children's Week' is a special event in World of Warcraft. The rewards are funny. Look it up if you want more information.
Add a Comment:
 
:iconrobert-uk:
Robert-UK Featured By Owner May 1, 2009
Man childrens is kinda dissapointing this year, I was hoping to advance Dornaa's story. :(
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner May 4, 2009
When is it again? I'm not that much online anymore. Though I really liked Easter! :XD: (yay for bunny ears!)
Reply
:iconrobert-uk:
Robert-UK Featured By Owner May 4, 2009
Its happening right now. :)
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner May 4, 2009
Oh! I was busy the whole weekend (ANIME CONVENTION)
Reply
:iconrobert-uk:
Robert-UK Featured By Owner May 4, 2009
Cool, I havent been to one of those for ages.
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner May 4, 2009
But you have? Cool. :)
You should go again, see how much they have changed/grown. :D
Reply
:iconrobert-uk:
Robert-UK Featured By Owner May 4, 2009
I was rather disapointed by the last one I went to, they werent selling much merchandise and there wasnt a Pocky stll. I demand a Pocky stall. XD
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner May 4, 2009
Omg yes pocky. I didn't buy anything at the convention, but a grocery store in my town has got (fake?) pocky. And that pocky is even more delicious than the convention-pocky! :D So I brought my own.

Oh and I still think it's kinda cool to walk around in a room full of merchandise (no matter how crappy) because it's like walking around on eBay! :)
Reply
(1 Reply)
:iconskalbarel:
SkalBarel Featured By Owner Aug 23, 2008   Traditional Artist
~Happy Children's Week~

Thank ya :heart: :)

-Skali-
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner Aug 23, 2008
:D :D
Reply
:iconskalbarel:
SkalBarel Featured By Owner Aug 23, 2008   Traditional Artist
:)/giggle
Reply
:iconkyun-kun:
Kyun-Kun Featured By Owner Jul 11, 2008  Hobbyist Traditional Artist
Sweet. I have yet to see the blood elf orphan's or male drae orphan UNTIL now.
Reply
:iconrobert-uk:
Robert-UK Featured By Owner Aug 31, 2008
There's a bunch of Draenei, Orc and Blood Elf in the Orphanage in Shattrath.
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner Jul 11, 2008
:D
Thanks for your comment! :)
Reply
:iconrobert-uk:
Robert-UK Featured By Owner May 31, 2008
I sure hope I get to see Dornaa again next year, I wanted to adopt her, lol.

BTW my characters name is Kagato and im on the Sporregar Server EU, if you wanna meet me then go there, lol.
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner Jun 1, 2008
Yeah, she was cute. Saying goodbye was difficult. ;)
I loved all those funny/smart sentences that she said, haha.

Okay I'll remember it! :D
Reply
:iconrobert-uk:
Robert-UK Featured By Owner Jun 2, 2008
My favourite comments were-

'If Horse get Horse-shoes do Draenei get Draenei-shoes?' & 'Why dont they just take bucket of water to the Burning Legion, then they'll just be a Legion.' lol. One thing that intrigued me was during the visit to the Cavern's of Time, I sooooo wanna know why the Dragon's tried to attack her.
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner Jun 2, 2008
Yeah those were awesome! :giggle:

I really wanna know what kind of stuff she's going to do when she grows up. It was something big, but not necessarily a positive thing... Very weird.
Reply
:iconrobert-uk:
Robert-UK Featured By Owner Aug 31, 2008
Can Dornaa be found anywhere in the game, I wanna see her again.
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner Aug 31, 2008
Hm, I think she's only available during Children's Week. But I might be mistaken. The best chance at finding her is in Shattrath, I suppose. :)
Reply
:iconrobert-uk:
Robert-UK Featured By Owner Aug 31, 2008
i only asked because I remember the Draenei in the Exodar saying that she would be staying with him so se could develop her powers, ive searched all over the Exodar but I cant find her. Unfortunately you may be correct about her only being available during Childrens Week, there's always next year I guess. :D
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner Aug 31, 2008
yup :)
Reply
:iconlariekoek:
Lariekoek Featured By Owner May 5, 2008  Hobbyist Traditional Artist
I don't think I want to know all the magical things you showed her. :XD:
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner May 5, 2008
:giggle: Hey, he might have raped the little male blood elf, but he never touched Dornaa! ;o
Reply
:iconanthrop:
anthrop Featured By Owner May 4, 2008  Hobbyist General Artist
Oh my god, every species had one? I figured it was just orcs and humans; they're the only ones with kids I've ever seen. Draenei children are ridiculously adorable.

Where did you find all of them?
Reply
:iconloezzy:
loezzy Featured By Owner May 5, 2008
Female Draenei kids are for the 60+ Children's Week quest in Shattrath City. They ask you to visit their brother in Nagrand.
And I found the Blood Elf kids in the Caverns of Time. :D

Thank you for the :+fav: btw! :)
Reply
:iconanthrop:
anthrop Featured By Owner May 5, 2008  Hobbyist General Artist
Ah well. I can still go play with the human orphans in Stormwind. Next year maybe.

No prob!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 922 × 692



Details

Submitted on
May 4, 2008
Image Size
227 KB
Resolution
922×692
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,466
Favourites
5 (who?)
Comments
32
Downloads
16
×